Po zrušených lokálkách, část 8

14.5. 2008

Pokračování článku o jízdě po zrušených lokálkách s motorákem M240.0113.

Odhaduji, že pozornosti se již asi mírně nedostává. Proto to vezmu na závěr v rychlém sledu. Bude následovat „projížďka“ z Brna hl.n. (kam jsme již brzy dojeli a kde s výhodou většina účastníků výpravy vystoupila), pátého nástupiště, na nádraží Brno-dolní.

Je pravda, že tento závěrečný díl seriálu o cestě po zrušených moravských lokálkách vlastně o žádné lokálce není. Avšak o zrušené trati již touto dobou zčásti je. Například devátý a desátý obrázek seshora by už dnes vypadal jinak, už by nebylo možno je vyfotit z kolejového vozidla. Je tedy možno říci, že tento závěrečný díl má svoji „historickou dokumentační hodnotu“, podobně jako záběr vlečky z Velkých Pavlovic (viz článek Jirky Veselého „Reportáž z výpravy do Čejče“).

Postřehy, užitečné doufám pro modeláře, však obsahuje stejně, jako díly předcházející. Ty byly hlavním motivem seriálu a výlet po lokálkách byl k tomu vítanou příležitostí a příjemnou záminkou. Díky za něj organizátorům.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *